058 - spring in princes gardens.




I went on a walk this morning to Princes Street Gardens to see the park and the trees. Spring in Scotland is quite amazing. I still can't believe the wild flowers are so beautiful. I need to go on a proper photography trip to show you all the wonderful blue bells that are growing everywhere! Anyway, today it was raining so I didn't spend a lot of time taking the pictures. I've spent the rest of the Saturday with the computer trying to make copies of all my files so I don't panic again if my computer breaks (soooo boring, I'm dying right now). 

Spanish translation: Fuí a dar una paseo esta mañana a los jardines de Princes Street para ver la primavera. La primavera escocesa es bastante impresionante. Aún no me creo que las flores salvajes puedan ser tan bonitas. Tengo hacer un viaje en condiciones para poder enseñaros todas las campanitas azules que están creciendo por todas partes! Hoy estaba lloviend, así que no he dedicado casi nada de tiempo a hacer las fotos. He dedicado el resto de mi Sábado a hacer copias de todos mis archivos para que no me entré el pánico si mi ordenador se vuelve a romper (me estoy muriendo del aburriemiento...).

credits: pictures taken by me.


No comments :

Post a Comment