053 - into the wild.

So, on my last day off, I went to a beautiful enchanted forest for a lovely walk. It was a nice warm day and there were some amazing cascades and high trees. I managed to see a deer in the wild and took some pictures! They are not really good though, because it was far away from me, but I am quite happy about that. I wish I could do this more often, but I always depend on other people's car. Now the weather is getting warmer, so maybe I will have more opportunities to explore Scotland. 

Easter holiday is almost over (I just had the weekend and Monday off). So, have a good week you all, and don't get too stressed! xx. 

Spanish translation: En mi último día libre fui a un bonito bosque encantado a dar un paseo. Hacia muy buen tiempo y había cascadas y árboles inmensos. Me las apañé para ver un ciervo y hacerle algunas fotos! No son demasiado buenas, porque estaba muy lejos, pero aún así estoy bastante satisfecha. Me gustaría poder hacer esto más pero dependo del coche de otra gente. Ahora que el tiempo es mejor, puede que tenga más oportunidades para explorar Escocia. / Las vacaciones de semana santa ya se han acabado (yo solo he tenido el fin de semana y el lunes libres). Así que os deseo una buena semana y no os estreséis demasiado! xx.


credits: pictures by me.

1 comment :

  1. me encanta el ciervo, y muy buenas las fotos :)

    ReplyDelete