051 - ups and downs.

hey there guys! Haven't talk about my life a lot during the past few weeks. I think I'm probably feeling a little bit down again. It just may be that I need holidays, I'm not sure. I'm very confused and I starting to feel I don't want to live in Scotland anymore, but I don't want to come back to Spain either therefore, I'm so messed up. I don't like my job and I wish I could find something better. I haven't searched for anything else yet but I will start tomorrow and I will look in other countries too. And it not just the job, I suppose, I have been overthinking everything over the last month, I know, such a big mistake but I can't help myself... The only good news is that I will go to Spain in less than 3 weeks. I desperately need holidays and sunshine!

Spanish translation: buenas! No he contado mucho sobre mi vida durante las últimas semanas. Creo que estoy un poco de bajón otra vez. Puede que solo sea que necesito vacaciones, no estoy segura. Estoy muy confundida y estoy empezando a sentir que no quiero vivir más en Escocia, pero tampoco quiero volver a España, así que estoy bastante jodida. No me gusta mi trabajo y ojalá pudiera encontrar algo mejor. No he empezado a buscar otras cosas todavía, pero empezaré mañana y miraré también en otro países. Y no solo es el trabajo, supongo que he estado pensando demasiado durante el último mes. Lo sé, un error tremendo, pero no puedo evitarlo. La única cosa buena ahora mismo para mi es que en menos de tres semanas me voy a España. Necesito desesperadamente vacaciones y sol!

credits: image found on pinterest.

1 comment :

  1. Vámonos a Autralia con los kanguros !!
    Necesitamos que vengas, e irnos de vinos !! :*

    ReplyDelete