049 - hey, it's ok.




Lately, I'm taking a lot of time for myself and doing whatever I want to do without thinking of anyone but me. I feel quite strange because my life is now completely different than it was half a year ago. Nothing remains the same, probably, I'm not the same I was either. But, hey, it's ok and I'm ok. And that's what matters. The worst thing in my life right now it's that I miss my family and friends a lot. But, I keep in touch with everyone and that is making everything easier for me.

Last weekend was pretty simple and relaxed. I've been watching movies (The Great Gatsby, Pride and Perjudice, American Hustle, The Carrie Diaries...), drinking a huge amount of tea and smoothies and taking some photos. But the good news is that this week one of my best friends from Spain is coming to stay with me and that makes me really reeeeeally happy!

Stay tunned and see you later! xx.

credits: image from pinterest.





Spanish translation: Últimamente, me he estado tomando un montón de tiempo para mi y he estado haciendo todo lo que me apetece sin pensar en nadie. Me siento bastante extraña porque mi vida es completamente diferente de como era hace medio año. Nada es igual, probablemente, yo tampoco soy la misma que era. Pero, oye, está bien y yo estoy bien. Y eso es lo que importa. Lo peor de mi vida ahora mismo es que echo mucho de menos a mi familia y amigos. Pero, permanezco en contacto con todo el mundo y eso está haciéndome las cosas un poco más llevaderas. / El pasado fin de semana ha sido bastante relajado y simple. He estado viendo películas (El Gran Gatsby, Orgullo y Prejuicio, The Carrie Diaries... ), bebiendo una enorme cantidad de te y bátidos y haciendo algunas fotos. Pero la buena noticia es que esta semana una de mis mejores amigas de España va a venir a estar conmigo durante una semana y eso me hace muy muuuy feliz. / Estad pendientes y nos vemos pronto! Mua!

1 comment :